lørdag 24. desember 2011

GLEDELIG JUL OG GODT NYTT ÅR!!


Her kommer en julehilsen til alle dere der ute, og takker for råd og tips, inspirasjon, motivasjon og ideer til både å holde på med håndarbeidet og ikke minst opprettelsen og driften av denne bloggen - samt til alle dere som er inne og titter med jevne eller ujevne mellomrom - uten dere hadde jeg verken hatt blogg eller noe å vise frem her. Puten på bildet er laget av et pelsfårskinn og er min store stolthet og favoritt av alt jeg har laget i året som har gått. På forsiden er det trykket rypemotiv på hvitt skinn. På baksiden hadde skinnet en naturlig sort flekk, som jeg syns så ut som et hjerte. Bildet over viser også litt av en 3 skinns pelsfår-fell som jeg har endel arbeid igjen på; men det blir først til neste år :)
Riktig god jul til dere alle
håper vi ses her til neste år også!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar